Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Strona korzysta z plików cookie.
Zamknij
pl
en
safari_1140x300

Trendy wpływające na współczesnego konsumenta stale „w sieci” to ogromne i nieustannie zmieniające się,  żywe terytorium – dzika i otwarta przestrzeń. A na niej
ON  KONSUMENT – źródło pożądania każdego marketingowca.

Jaką zastosować przynętę? Eco – clean leaving & zero – weste, minimalizm, personalizacja czy też warto skorzystać z nowoczesnych technologii ….zapraszamy na wyprawę Trend Safari. Związek chętnie pokaże mapę i poda lornetkę – wrażenia pozostawiamy fachowcom.   

Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego już po raz 11. zaprasza firmy sektora kosmetycznego do udziału w wydarzeniu, którego motywem przewodnim jest komunikacja i reklama. Adresatami naszych konferencji są zazwyczaj eksperci działów B+R – osoby odpowiedzialne za zgodny z prawem kosmetyk - na półce i w sieci.

Dziś, po raz pierwszy, do wspólnej dyskusji zapraszamy przede wszystkim pracowników działów marketingu. To tutaj powstaje deklaracja marketingowa.  Jej jakość, jak się okazuje, kształtuje współczesnego konsumenta, a nawet przyszłość regulacji prawnych w tym obszarze.

Zapraszamy na Trend Safari!

Światowe trendy w świecie kosmetyków zaprezentują światowi liderzy:
MINTEL, PWC, NIELSEN, Dr Marcin Napiórkowski, autorzy raportu WOMEN POWER oraz eksperci Związku.

ODPOWIEMY NA PYTANIA:
  • Jak komunikować i budować markę wśród pokolenia connect – stale podłączonych do sieci?
  • Jak konsumenci kształtują przyszłość rynku kosmetycznego?
  • Jak powstają mity konsumenckie i kto je tworzy?
  • Jak trendy rynkowe kształtują sektor kosmetyczny?
  • Jak etycznie budować komunikację produktu?
Jeśli chcesz wiedzieć czy Twój kosmetyk podąża za trendami i czy Twoja deklaracja marketingowa trafi do współczesnego konsumenta – bądź z nami 21 maja!

Trend Safari to nie tylko inspirujące prezentacje ale także praktyczne warsztaty. Zapraszamy do hotelu Airport Okęcie, ul. 17 Stycznia 24, w Warszawie.
AGENDA:

8.30-9.00

Rejestracja

9.00-9.15          
Powitanie Blanka Chmurzyńska-Brown, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego

9.15-10.00        
Konsument Generacji C – Jak komunikować się i budować markę wśród pokolenia connect
– stale podłączonych do sieci? 
Marta Marczak, PwC Advisory Sp. z o.o. sp. k.

10.00-10.30      
Świat szybkiej zmiany a trendy na rynku kosmetycznym - Jak konsumenci będą kształtować przyszłość rynku? Magdalena Piwkowska, ACNielsen Polska Sp. z o.o.

10.30-11.00      
How to shake up the ‘free-from’ claim. Marta Krawczyk, Mintel Group Ltd. 

11.00-11.30        
Przerwa kawowa

11.30-12.00
Być kobietą- hajpy zakupowe w branży kosmetycznej Ewelina Czarnota, Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska; Dorota Peretiatkowicz, IQS

12.00-12.15    
Digitalizacja - przyszłość puka do drzwi dr inż. Ewa Starzyk, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego

12.15-12.45 
Nowe media, stare historie. Jak Facebook wzmacnia konsumenckie mitologie. dr hab. Marcin Napiórkowski, semiotyk kultury i wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego; autor bloga Mitologia Współczesna (https://mitologiawspolczesna.pl/

12.45-13.15     
Przyszłość vs teraźniejszość - Trendy rynkowe, konsumenci a sytuacja sektora w UE Blanka Chmurzyńska-Brown, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego

13.15-14.15      
Lunch

14.15-16.00
Jak reklamować, żeby nie zwariować? – Warsztaty wdrożenia dobrych praktyk do komunikacji marketingowej dr inz. Justyna Żerańska, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego

16.00-16.15      
Warsztaty – podsumowanie

16.15-16.30      
Podsumowanie i zakończenie konferencji


Prelegenci

Ewelina-Czarnota Ekspert w zakresie projektów niestandardowych z ponad 14-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Od 2010 roku związana z Ringier Axel Springer Polska, obecnie jako Dyrektor Działu Projektów Specjalnych w Media Impact odpowiada za kreowanie i realizację projektów komunikacyjnych m.in. w segmencie kobiecym. Absolwentka Socjologii reklamy, Komunikacji społecznej oraz Zarządzania. 

ringier-axel-springer
Dorota-Peretiatkowicz Socjolożka i psycholożka. W badaniach marketingowych od ponad 20 lat. Specjalizuje się w projektach ilościowych, szczególnie dla branży FMCG, usług oraz OTC. Liderka innowacyjnego projektu badawczego "Hajp Hunting" oraz "Adults Power". Liderka projektu "Świat Kobiet" traktującego o polskich kobietach w wieku 16-65 lat.

IQS-New-Logo-1
marcin napiórkowski 2 Badam mity. Czasami pomagam tworzyć nowe. Wykładam w Instytucie Kultury Polskiej UW. Interesują mnie mity konsumenckie, legendy miejskie, teorie spiskowe i pseudonaukowe. Pisuję regularnie w „Tygodniku Powszechnym”, a czasami też w innych miejscach. Dotychczas udało mi się napisać trzy książki: Mitologia współczesna, Władza wyobraźni i Powstanie umarłych. Ciekawymi odkryciami dzielę się na blogu mitologiawspołczesna.pl

Logo - Mitologia Współczesna
M.Piwkowska W Nielsenie od 11 lat, gdzie zajmuję się analizą rynku FMCG na podstawie badania panelu handlu detalicznego. W ostatnich latach skupiona byłam przede wszystkim na kategoriach kosmetyczno-chemicznych. Moją pasją, której używam do celów zawodowych jest trendhunting. Przyglądam się zachowaniom konsumenckim, wsłuchuję w nastroje, łączę sygnały z różnych dziedzin życia aby przetłumaczyć rodzące się trendy na język rynkowy i wspólnie z klientami zastanowić, co mogą oznaczać dla ich biznesu. Jestem absolwentką Wydziału Nauk Historycznych i Społecznych UKSW w Warszawie.

Logo_n_Tab_Blue_RGB
Marta Marczak_zdjęcie PwC Marta Marczak z wykształcenia socjolog, od 13 lat strateg marketingowy. Badając zmieniające się zjawiska kulturowe oraz potrzeby konsumentów wspiera budowanie silnych, angażujących marek. Autorka strategii pozycjonowania oraz innowacji produktowych dla wielu wiodących marek spożywczych, również dla firm rodzinnych. W PwC odpowiada za Strategię Marki.

PwC_logo_new
Marta Krawczyk Innovation & Insights Analyst BPC - Mintel 2013_Mintel_hi-res.jpgJako Innovation & Insights Analyst, Marta zajmuje się monitorowaniem trendów i innowacji kosmetycznych. Jej ekspertyza, ponad 5 letnie doświadczenie w branży, a przede wszystkim pasja, pozwala na codzienne wspieranie światowych liderów rynku: producentów i dostawców składników, marek i detalistów, w analizie danych, produktów i zachowań konsumentów.
Blanka Chmurzyńska-Brown FOTO Blanka Chmurzyńska-Brown – od 16 lat dyrektor generalny Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego - jednej z najlepszych organizacji branżowych w kraju. Buduje strategię oraz odpowiada za rozwój Kosmetycznych.pl zarówno w kraju jak i w Unii poprzez szereg działań: od rzecznictwa na poziomie najwyższych szczebli administracji rządowej poprzez integrację ludzi branży. Przez ostatnie 16 lat odpowiadała za przygotowanie sektora do wszystkich regulacji od dyrektyw unijnych, rozporządzenia kosmetycznego 1223/2009/WE poprzez wszystkie krajowe akty prawne mające znaczenie dla sektora kosmetycznego. Jako członkini Zarządu Cosmetics Europe, odpowiada za tworzenie strategii również tej europejskiej organizacji. Prezes Fundacji Piękniejsze Życie – polskiej części globalnego projektu „Look Good… Feel Better”, która pomaga kobietom walczyć z wizualnymi skutkami choroby nowotworowej. Wcześniej pracowała między innymi dla Zone Vision, Canal +, Warner Bros. Absolwentka dziennikarstwa oraz nauk politycznych.

kosmetyczni_logotypy_zest_pzpk_kolor
Ewa Starzyk PHOTO Chemik. Dyrektor ds. Naukowych i Legislacyjnych Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego (od 2006). Od początku kariery zawodowej pracuje w obszarze chemii kosmetycznej i kosmetologii. Kieruje zespołem techniczno-legislacyjnym Związku. Uczestniczka Grup Roboczych w Cosmetics Europe. Autorka licznych publi¬kacji w prasie branżowej oraz wystąpień na konferencjach technicznych i naukowych. Absolwentka Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej (doktorat obroniła na tym samym wydziale), Podyplomowego Studium Chemii Kosmetycznej oraz kursów „Safety Assessment of Cosmetics in the EU – Training Course” organizowa¬nego przez Vrije Univeriteit w Brukseli (2009), Podstawowego Kursu Toksykologii EUROTOX (2012) oraz kur¬su Basic Principles of Safety Assessment organizowanego przez DGK/IKW (2017). Na ukończeniu specjalizacja z toksykologii na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.

kosmetyczni_logotypy_zest_pzpk_kolor
Justyna Zerańska PHOTO Justyna Żerańska jest absolwentem Międzywydziałowego Studium Biotechnologii Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. W 2014 roku uzyskała tytuł doktora nauk farmaceutycznych na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. Swoje doświadczenie zawodowe w branży kosmetycznej zdobywała w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris Sp. z o.o. jako Specjalista ds. Technologiczno-Naukowych. Obecnie pełni rolę Managera ds. projektów legislacyjnych w Polskim Związku Przemysłu Kosmetycznego. Jako przedstawiciel Związku uczestniczy w pracach grupy roboczej ET Claims & Advertising w Cosmetics Europe. Jest uznanym wykładowcą występującym na licznych szkoleniach i konferencjach. W Związku Justyna odpowiedzialna jest za legislację sektorową, jak i okołosektorową.

kosmetyczni_logotypy_zest_pzpk_kolor