Green, blue, pink, rainbow i wiele innych – w XXI wieku „washing” może mieć różne kolory. Jak przejrzyście, odpowiedzialnie, zgodnie z wizją i misją firm kosmetycznych włączać ważne dla konsumentów wartości do swoich strategii, kampanii i projektów?
8 listopada br. o godz. 10.00, z inicjatywy związku, odbędzie się bezpłatna konferencja online poświęcona właśnie tej tematyce, zatytułowana "Greenwashing i inne kolory washingu". Podczas spotkania wspólnie poszukamy recepty na przygotowywanie transparentnych, zgodnych z nowymi przepisami i oczekiwaniami klientów komunikatów kosmetycznych. Spróbujemy określić, jakie kroki mogą pomóc budować zaufanie konsumentów do informacji o kosmetykach i zadamy pytania ekspertom, przedstawicielom firm kosmetycznych, reprezentantom związku i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W sesji Q&A na pytania uczestników odpowiedzą: Aleksandra Majda, wiceprezeska ESG Impact Network, Daria Prochenka, prezeska zarządu i założycielka firmy Clochee, Justyna Żerańska, dyrektorka generalna związku i Łukasz Wroński, dyrektor Departamentu Ochrony Zbiorowych Interesów Konsumentów UOKiK.
Agenda i link do rejestracji [klik].
Zaproszenie do udziału w konferencji kierujemy szczególnie do przedstawicieli działów marketing, PR, digital firm kosmetycznych i agencji, odpowiedzialnych za tworzenie contentu do kampanii promocyjnych. Zachęcamy też do dzielenia się informacją o tym wydarzeniu w Państwa kanałach informacyjnych, w tym w mediach społecznościowych.