Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Strona korzysta z plików cookie.
Zamknij
pl
en

Dobre Praktyki Reklamy Kosmetyków

Kosmetyczni - konferencja

Szanowni Państwo,

Kosmetyki naturalne i organiczne to kategoria, która w ostatnim czasie notuje ogromną dynamikę wzrostu na poziomie nawet kilkudziesięciu procent rok do roku. Na tak kuszący kawałek rynku wielu graczy ma ogromny apetyt, choć często z naturalnością niewiele wspólnego. Dotychczas brakowało regulacji czy wytycznych, które pozwoliłyby określić faktyczny poziom „naturalności” kosmetyków.

Jednak w 2017 roku Międzynarodowa Organizacji Standaryzacyjna ISO opublikowała normę, która reguluje zasady określania naturalności i organiczności w skali globalnej. Jest to wymóg uzupełniający rozporządzenie 1223/ 2009/WE oraz wskazówka dla tworzenia etycznych deklaracji marketingowych.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom sektora Związek organizuje kolejne wydarzenie z serii „Dobre Praktyki Reklamy Kosmetyków”. Tym samym jest to jedno z pierwszych wydarzeń poświęcone wyliczaniu „naturalności i organiczności” wg normy ISO16128-2:2017 Cosmetics - Guidelines on technical definitions and criteria for natural and organic cosmetic ingredients - Part 2: Criteria for ingredients and products.

Norma ta jest uzupełnieniem do wydanej w lutym 2016 roku normy ISO 16128-1:2016 Preview Guidelines on technical definitions and criteria for natural and organic cosmetic ingredients and products - Part 1: Definitions for ingredients. Część pierwsza zawiera wytyczne dotyczące definicji składników. ISO 16128-2: 2017 rozbudowuje i wzmacnia ISO 16128-1.

Druga część seminarium poświęcona będzie również tzw. „deklaracjom z pogranicza”. Z głosów firm członkowskich oraz opinii instytucji nadzoru wynika, że budzą one szereg wątpliwości uczestników rynku.

Swoją wiedzę i ekspertyzę przekażą Państwu światowej klasy eksperci, tacy jak Anne Dux (FEBEA); Michel Philippe (L’Oreal Fellow, L’Oreal R&I), Carmen Esteban (Stanpa), Gerald Renner (Cosmetics Europe), Izabela Burzyńska (Główny Inspektorat Sanitarny) i Ewa Starzyk (Kosmetyczni.pl).

Wydarzenie jest kierowane zarówno do specjalistów z działów techniczno-legislacyjnych, jak i marketingu.

Zapraszamy do udziału w tym unikalnym wydarzeniu!

Pobierz PDF z aktualną agendą

Prelegenci

Carmen Esteban
Carmen Esteban

Ekspert; Formed Technical Director

STANPA

Gerald Renner
Gerald Renner

Director of Technical Regulatory Affairs

Cosmetics Europe

Anne Duxe
Anne Dux

VP Science and Regulatory Affairs

FEBEA

Dr. Michel Philippe
Michel Philippe

L’Oreal Fellow, Sustainable Innovation Manager; International Raw Material Department

L’Oreal R&I

Izabela Burzyńska
Izabela Burzyńska

Główny Inspektorat Sanitarny

Departament Bezpieczeństwa Żywności i Żywienia

Ewa Starzyk
Ewa Starzyk

Dyrektor ds. Naukowych i Legislacyjnych

Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego



Zarejestruj się on-line