Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Strona korzysta z plików cookie.
Zamknij
kosmetyczni.pl Linkedin kosmetyczni.pl Facebook
pl
en
13
maj
2020
Poszukiwanie możliwości – jak myśleć o biznesie w nowych realiach

Data: 18 czerwca, godz. 10.00 
Czas trwania: 2 h


Po koronawirusie rozpocznie się nowa normalność…
– to zdanie odmieniają teraz przez przypadki wszyscy eksperci, autorytety, politycy. Ile w nim prawdy? Jak będzie wyglądała ta nowa normalność? W jaki sposób wpłynie na prowadzenie biznesu kosmetycznego w Polsce, Europie, na świecie?

Podpowiedzi będziemy szukać 18 czerwca br. podczas webinaru z cyklu #OdpornyBiznes, który poprowadzi
Zuzanna Skalska, profesjonalny analityk trendów w obszarze innowacji, designu i biznesu, doradzająca klientom z całego świata. Sama o sobie mówi, że jej praca nie różni się od tej, którą wykonuje analityk giełdowy, wskazujący, w jakie akcje warto zainwestować, czy meteorolog analizujący ruchy atmosferyczne. Robi to samo, tylko dla biznesu, dając firmom możliwości rozwoju. Bada, co dzieje się w różnych branżach przemysłu, łączy to z demografią, wiadomościami gospodarczymi, wszystko analizuje, aby znaleźć sygnały zmian, które mogą być interesującym zapalnikiem do różnych zmian w biznesie.

Podczas spotkania postaramy się określić tzw. krajobraz nowych możliwości, mających potencjalny wpływ na biznes kosmetyczny, porozmawiamy o tym, jak stworzyć prawdziwą wizję przyszłości (a nie tylko nowości rynkowe) i spróbujemy odkryć najważniejsze kierunki działania w biznesie w kontekście zmian i przygotowań na kolejne nieznane.

Epidemie i kryzysy wybuchały już wcześniej, ale takiej sytuacji jak teraz jeszcze w historii nie było. Nigdy nie mieliśmy tak bardzo połączonego globalnego świata. Nigdy też nie było nas tak dużo i nie byliśmy tak bogaci (choć to kwestia subiektywna). Nie istnieją więc żadne modele ani wykresy przewidujące, co nas czeka. Przed nami wielki eksperyment. (…) Jeśli dziś popełnimy błąd, zniszczymy świat następnym pokoleniom. Decyzje będą determinowane tym, jak dojrzała jest firma i jej lider oraz na jakim poziomie świadomości jest społeczeństwo i jego włodarze. Ja nazywam ten kryzys czasem weryfikacji – podsumowuje Zuzanna Skalska.

Cena dla pierwszej osoby z firmy członkowskiej: 350 zł + VAT
Cena dla kolejnej osoby z firmy członkowskiej: 250 zł + VAT
Cena dla osoby z firmy niezrzeszonej: 500 zł + VAT

Link do rejestracji: https://poszukiwanie-mozliwosci-nowe-realia.konfeo.com/pl/groups

Tagi

Zobacz więcej tagów