Ziaja podejmując konsekwentne rozwiązania sprzyjające środowisku, zmierza w kierunku gospodarki o obiegu zamkniętym. Znakiem rozpoznawczym firmy jest minimalizm zarówno w identyfikacji wizualnej, ale także w kwestii podejścia do opakowania. Tam, gdzie jest to możliwe, firma nie stosuje dodatkowych opakowań. Na etapie projektowania kosmetyku Ziaja kieruje się zasadą zrównoważonego wykorzystania surowców użytych do produkcji. Firma wybiera opakowania wywierające możliwie najmniejszy wpływ na środowisko, np. w 100% przetwarzalne materiały, jakimi są PE oraz PP. Dbając o środowisko Ziaja proponuje Klientom produkty w większych, ekonomicznych, rodzinnych pojemnościach – ograniczając częstsze zakupy kosmetyków w mniejszych opakowaniach. Firma upraszcza i modyfikuje starsze konstrukcje opakowań, aby stały się przyjazne środowisku i sprzyjały segregacji odpadów. Stawia na rozwój – testuje nowe, bezpieczne i ekologiczne surowce. Ziaja uczy się i sprawdza w praktyce nowe technologie, a także weryfikuje zasadność swoich wyborów prośrodowiskowych aktywnie uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach.