Dla każdego reklamodawcy dobre praktyki oznaczania treści reklamowych w sieci, szczególnie w mediach społecznościowych, to ważny drogowskaz wielu działań marketingowych. Mimo opublikowanych w ubiegłym roku wytycznych Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wciąż jest jednak wiele niewiadomych..
Jeśli chcecie Państwo poznać odpowiedzi na nurtujące Was pytania i uzyskać informacje z pierwszej ręki na temat tego, w jaki sposób budować i rozwijać relacje z influencerami, serdecznie zapraszamy na bezpłatny webinar 18 stycznia 2023 r. o godz. 10:30.
W programie spotkania pojawią się m.in. wątki:
- postępowań Prezesa UOKiK ws. scamu i kryptoreklamy,
- kar za brak współpracy,
- pierwszych zarzutów wobec influencerów i reklamodawców,
- nowych kanałów komunikacyjnych urzędu,
- efektów monitoringu i analizy mediów społecznościowych,
- rekomendacji Prezesa UOKiK i wskazówkach dot. prawidłowego oznaczania treści w SoMe.
Webinar poprowadzą Agnieszka Kowalska i Krzysztof Lehmann. Agnieszka Kowalska od ponad 2 lat pracuje w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w którym odpowiada za projekty edukacyjne i kontakt z mediami. Jest skrzydłową działań związanych z rynkiem influencer marketingu. Obecnie rozwija instagramowy profil urzędu – uokikgovpl. Krzysztof Lehmann z kolei od ponad 11 lat pracuje w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w którym nadzoruje postępowania w sprawach naruszenia przez przedsiębiorców zbiorowych interesów konsumentów i stosowania niedozwolonych postanowień umownych a także koordynuje wdrażanie projektów związanych ze stosowaniem sztucznej inteligencji w celu poprawy interesów konsumentów. Jest zastępcą dyrektora delegatury UOKiK w Bydgoszczy i głównym rozgrywającym działań związanych z rynkiem influencer marketingu. Przewodził obradom okrągłego stołu branży z Urzędem w celu wypracowania rekomendacji ws. oznaczania treści w SoMe.
Co istotne, już podczas rejestracji na webinar znajdziecie Państwo w formularzu miejsce na zadanie pytań prowadzącym. Dzięki temu odpowiedzi na interesujące uczestników zagadnienia będą wplatane od razu w treści spotkania. Zachęcamy do skorzystania z tej opcji – pozwoli ona na jeszcze lepsze dopasowanie programu do potrzeb uczestników.*
Zapraszamy wszystkich członków Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego! Link do programu i rejestracji: [klik]
* UOKiK nie jest organem kompetentnym w kwestii medycyny estetycznej i zbliżających się zmian w zasadach promowania takich usług czy produktów, dlatego prosimy o niezadawanie pytań z tego zakresu.