Data: 2 lipca br., godz. 10.00
Czas trwania: 2 h
Gdzie przeniosła się sprzedaż podczas ataku koronawirusa? Do sieci! W sklepach internetowych nie ma ryzyka zakażenia, nie trzeba nosić rękawiczek i maseczek ani czekać w kolejce przed wejściem. Nic dziwnego, że 38% internautów zrobiło zapasy na czas kwarantanny w internecie, a aż 55% z nich zamówiło online środki higieniczne i detergenty (dane z raportu e-Izby „e-Commerce w czasie kryzysu 2020″, marzec 2020).
Michał Szklarski, Head of Innovation w e-point przybliży nam istniejące rozwiązania wspierające biznes o różnej skali działania, które nie muszą wiązać się z wielkimi kosztami i czasochłonnym budowaniem sklepu online. Wspólnie sprawdzimy jakich technologii użyć, by efektywnie ruszyć ze sprzedażąĚ¨ online, sprawnie nią zarządzać oraz z miesiąca na miesiąc zwiększać swoją konwersję i przychody.
Agenda:
- Sytuacja w handlu przed pandemią i kryzysem
- Obecna sytuacja rynkowa w świetle statystyk
- Prognozy dla handlu on-line i off-line
- Jak sprawnie wejść w sprzedaż online?
- B2C, B2B, B2B2C, B2B2B2… – który model jest najbardziej odpowiedni?
- Platformy i narzędzia e-commerce: które najlepiej wybrać, by nie żałować?
- Jak rozkręcać i pielęgnować e-handel?
- Zakupy na smartfonie – czy to już era m-commerce?
Rejestracja on-line tu [klik]