Jesteś tutaj:

WEBINAR: Współpraca z influencerami – jak projektować działania marketingowe, aby nie wzbudzać wątpliwości organów regulacyjnych?

 
W ramach kolejnego webinarium z cyklu #OdpornyBiznes, zapraszamy na spotkanie z ekspertami kancelarii DZP. Już 27 stycznia o godz. 12.30 specjaliści z Zespołu Prawa Konkurencji przybliżą Państwu kwestie związane ze współpracą z influencerami w zakresie promocji produktów.

Jak Państwo wiedzą, UOKiK prowadzi obecnie postępowanie wyjaśniające dotyczące weryfikacji treści publikowanych przez influencerów w mediach społecznościowych. Urząd sprawdza, czy komunikaty sponsorowane przez producentów są prawidłowo oznaczane, a odbiorcy nie są wprowadzani w błąd. Podczas naszego spotkania wskażemy Państwu, jak powinna wyglądać współpraca z influencerem i o co przedsiębiorcy powinni zadbać w zakresie reklamy produktów.

Zapraszamy zwłaszcza brand managerów, pracowników działów promocji, marketingu i sprzedaży!

Program szkolenia:

UOKiK a influencerzy – co zainteresowało UOKiK?

  • Co obecnie sprawdza UOKiK i co wzbudza jego wątpliwości?
  • Przykłady działań, które mogą być uznane za reklamę.
  • Potencjalne sankcje za nieprawidłowe komunikaty.
  • Jak może skończyć się prowadzona przez UOKiK kontrola?
  • Jak bezpiecznie oznaczać publikowane w mediach społecznościowych treści?

Publikowane treści, umowy, regulaminy i praktyki firm

  • Co powinna zawierać reklama?
  • Na co zwrócić uwagę konstruując umowy i regulaminy?
  • Jak weryfikować treści publikowane przez influencera?

 

Cena:

Uczestnik z firmy członkowskiej Związku 450,00 PLN + VAT
Uczestnik spoza Związku 700,00 PLN + VAT

 LINK DO REJESTRACJI: https://wspolpracazinfluencerami.konfeo.com/pl/groups 

Nadchodzące wydarzenia

Dołącz do nas

Dołącz do nas i napisz z nami kolejne rozdziały historii Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego!