„Przyswajanie przekazów reklamowych zajmuje nam więcej czasu niż wszystkie lekcje wiedzy o społeczeństwie razem wzięte. Przekaz reklamowy zajmuje nam więcej czasu niż wizyty we wszystkich kościołach i obrządkach łącznie. Treści reklamowe – niezależnie od tego, że namawiają do zakupów – współtworzą naszą kulturę, nasze postawy, nasz świat wartości.
Kto jednak bierze za to odpowiedzialność?”
W imieniu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy uprzejmie zapraszamy na konferencję szkoleniową:
„Reklama (nie)odpowiedzialna społecznie”, która odbędzie się 26 lutego w Domu Braci Jabłkowskich w Warszawie.
Przypominamy, że przystępując do Związku i podpisując Kodeks Etyki Związku jednocześnie stają się Państwo sygnatariuszami KODEKSU ETYKI REKLAMY RADY REKLAMY – zatem obowiązuje Państwa stawka: 300 zł + VAT
Więcej informacji: https://www.radareklamy.pl/szkolenia