Jesteś tutaj:

Opakowanie kosmetyku – od projektu do półki sklepowej – podsumowanie

W dniu 23 września 2011 odbyło się Seminarium Związku zatytułowane: Opakowanie Kosmetyku- od projektu do półki sklepowej.

Blisko 80 osób z ponad 40 firm członkowskich przez kilka godzin przysłuchiwało się nietuzinkowym i barwnym prezentacjom. Mogliśmy dotykać, wąchać, testować, łamać i składać. Dyskutowano zarówno o estetycznych, jak i czysto technicznych walorach opakowań kosmetyków.

Jak pakować z głową? W tekturę, folię, szkło i tworzywo sztuczne podpowiadali:  

  • Krzysztof Murowański (Albea Group)
  • Joanna Raczyńska oraz Iza Migdał (Bioplan Socopol)
  • Agnieszka Kielech i Rafal Kasperek (Clondalkin Polska)
  • Wojciech Kucharski (Heinz Glas Działdowo)
  • Adam Tyborowski (Heinz Plastic Polska)
  • oraz Tomasz Gabrysiak oraz Izabela Łopińska (MPS International LTD.)

Serdecznie dziękujemy członkom Związku, naszym przyjaciołom, za tak liczne przybycie, a prelegentom za merytoryczny wkład i osobiste zaangażowanie w kształt seminarium.

Sukces tego spotkani jest dla nas potwierdzeniem oczywistego: opakowanie kosmetyku jest równie ważne jak to, co w środku. Obiecujemy kontynuację i rozwinięcie tematu w nowym, 2012 roku. 

Informujemy jednocześnie, że już w grudniu zaprosimy na kolejne Seminarium Związku. Tym razem będziemy mówić o dobrych praktykach deklaracji marketingowych i reklamy kosmetyków.

Nadchodzące wydarzenia

Dołącz do nas

Dołącz do nas i napisz z nami kolejne rozdziały historii Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego!