Moda jest wieczna, zmieniają się tylko trendy. W obliczu coraz bardziej wymagającego konsumenta branża kosmetyczna musi odpowiadać na jego potrzeby, nie tylko poprzez sam produkt, ale także, a może przede wszystkim opakowaniem. Przemyślana strategia opakowaniowa to prosty, minimalistyczny kształt czy może opakowanie jakiego nie ma jeszcze konkurencja? Czy wybierając opakowania do swojego produktu zawsze bierzemy pod uwagę kwestie zrównoważonego rozwoju? Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyku #Member2members poświęcone opakowaniom.Widzimy się 12 stycznia, o godz. 10:30
PRELEGENCI:
- Monika Kosmala-Sójka – Dyrektor Sprzedaży, Grupa HEINZ-GLAS Polska, związana z firma od ponad 20 lat, o szkle wie prawie wszystko, a opakowania z tworzyw sztucznych wciąż odrywa,
- Izabela Zbrzyzna – Koordynator Marketingu oraz działań zrównoważonego rozwoju w Grupie HEINZ-GLAS Polska
LINK DO REJESTRACJI: https://zrownowazoneopakowania.konfeo.com/pl/groups