Oświadczenia marketingowe (claims) są niezbędnymi narzędziami umożliwiającymi różnicowanie produktów, stymulowanie innowacji i kształtowanie konkurencji. Są fundamentalnym elementem każdego produktu kosmetycznego, budują jego tożsamość i komunikują korzyści konsumentom. Jeśli na co dzień pracują Państwo z deklaracjami marketingowymi, tworzą komunikację produktową, kreują produkt od zera czy weryfikują istniejące już komunikaty, nie może Państwa zabraknąć na Claims Training Days – Warsztatach z oświadczeń marketingowych.
Podczas dwudniowych warsztatów, które odbędą się 18 i 19 września br. w formule online, zdobędą Państwo niezbędną wiedzę i umiejętności, które pozwolą tworzyć zgodne z prawem oświadczenia marketingowe. Wszystkim uczestnikom to spotkanie z pewnością dostarczy dodatkowych zasobów do wdrożenia w codziennej pracy.
Jakie tematy i moduły składają się na Claims Training Days?
- Aktualne regulacje prawne: ramy prawne dla oświadczeń marketingowych w branży kosmetycznej,
- Zasady tworzenia oświadczeń marketingowych: jak formułować deklaracje, które są atrakcyjne dla konsumentów i zgodne z przepisami prawa,
- Praktyczne warsztaty*: Analiza przypadków rynkowych oraz ćwiczenia pozwalające na zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy.
Link do rejestracji na warsztaty [klik].