Przewiń do zawartości
Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
Reprezentacja i wsparcie celi strategicznych przedsiębiorców branży kosmetycznej
Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
  • Członkostwo
    • Nasze firmy
    • Co zyskujesz?
    • Przyłącz się
    • FAQ
  • O Kosmetycznych
    • Jak działamy
    • Władze
    • Zespół
    • Rozwój organizacji
  • Aktualności
  • Projekty
    • Regulacje
    • Biznes
    • Edukacja konsumenta
    • Społeczna odpowiedzialność biznesu
  • Baza wiedzy
  • Kontakt
  • Pobierz najnowszy raport
  • Download the latest report
Szukaj:
Linkedin page opens in new windowFacebook page opens in new windowYouTube page opens in new window
  • Członkostwo
    • Nasze firmy
    • Co zyskujesz?
    • Przyłącz się
    • FAQ
  • O Kosmetycznych
    • Jak działamy
    • Władze
    • Zespół
    • Rozwój organizacji
  • Aktualności
  • Projekty
    • Regulacje
    • Biznes
    • Edukacja konsumenta
    • Społeczna odpowiedzialność biznesu
  • Baza wiedzy
  • Kontakt
  • Pobierz najnowszy raport
  • Download the latest report

Baza wiedzy

Jesteś tutaj:
  1. Strona główna
  2. Baza wiedzy

Raporty

Kosmetyczna Polska. Raport o stanie branży kosmetycznej

2025
Kosmetyczna Polska. Raport o stanie branży kosmetycznej

Kosmetyczna Polska. Raport o stanie branży kosmetycznej

2024
Przydatność opakowań produktów kosmetycznych do recyklingu

Przydatność opakowań produktów kosmetycznych do recyklingu

2023
Polish Cosmetics - Market Report

Polish Cosmetics
Market Report

2020
Raport Strategia Plastikowa i Kosmetyki

Raport Strategia Plastikowa
i Kosmetyki

2019
Raport o stanie branży kosmetycznej

Raport o stanie branży
kosmetycznej

2015

Cosmetic Poland. Report on the state of the cosmetics industry

2025
Kosmetyczna Polska. Raport o stanie branży kosmetycznej

Cosmetic Poland. Report on the state of the cosmetics industry

2024
Przydatność opakowań produktów kosmetycznych do recyklingu

Recyclability of cosmetic product packaging

2023
Polish Cosmetics - Market Report

Polish Cosmetics Market Report

2020
Raport Strategia Plastikowa i Kosmetyki

Plastics and Cosmetics Strategy Report

2019
Raport o stanie branży kosmetycznej

Cosmetics Industry Status Report

2015

Działania związku:

  • Sprawozdanie 2021 – 2023
  • Podsumowanie 2023
  • Podsumowanie 2022
  • Podsumowanie 2021
  • Podsumowanie 2023
  • 2019 - rok w liczbach
  • Sprawozdanie 2018 – 2020
  • Rok 2018 w liczbach
  • Sprawozdanie 2014 – 2017
  • Sprawozdanie 2011 – 2014
  • Sprawozdanie 2009 – 2011

Przewodniki

Stanowiska

Publikacje i inne

Razem dla rozwoju sektora

+48 22 203 67 67

biuro@kosmetyczni.pl

Kosmetyczni

  • Jak działamy
  • Nasi członkowie
  • Projekty
  • Przyłącz się

Na bieżąco

  • Aktualności
  • Kalendarium wydarzeń
  • Biuro prasowe
  • Raporty

Ważne linki

  • Polityka prywatności
  • Kosmopedia
  • Fundacja Piękniejsze Życie

Zapytaj

  • Kontakt
  • Zespół
  • FAQ

© 2025 Kosmetyczni.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone

Linkedin-in Facebook-f Youtube
Do góry

Przewodniki

Zapytaj biuro związku o dostęp do pliku, jeśli należysz do organizacji

Kontakt
  • Lista Regulacji dotyczących sektora kosmetycznego w Polsce i UE
  • Obowiązki osoby odpowiedzialnej w świetle rozporządzenia 1223/2009/WE
  • Przewodnik dla dystrybutorów - Produkty kosmetyczne – obowiązki dystrybutorów w łańcuchu dostaw zgodnie z rozporządzeniem 1223/2009/WE
  • Oznakowanie trwałości kosmetyków zgodnie z przepisami rozporządzenia 1223/20009/WE
  • Dobre praktyki deklaracji marketingowych i reklamy kosmetyków
  • Hipoalergiczność zgodnie kryteriami Komisji Europejskiej
  • Alkohol etylowy – procedury i obowiązki, zwolnienie z akcyzy
  • Przewodnik o oznakowaniu produktów biobójczych
  • Przewodnik techniczny pozwalający rozgraniczyć produkty kosmetyczne o działaniu antybakteryjnym od produktów biobójczych do dezynfekcji
  • REACH - Handel i branża kosmetyczna – przewodnik
  • Przewodnik - Wymiana informacji z dostawcami surowców, 2021
  • Ekoprojektowanie opakowań z tworzyw sztucznych, recykling – STANPA, Tłumaczenie Związku
  • Kosmetyki jako produkty SUP. Wybrane zagadnienia dotyczące wdrażania Dyrektywy SUP, 2022
  • Monitoring procesów regulacyjnych – składniki kosmetyczne, 2022
  • Wytyczne dotyczące wymogów w zakresie „alergenów zapachowych” – Cosmetics Europe, Tłumaczenie związku, 2024
  • Wdrażanie art. 19 rozporządzenia o ogólnym bezpieczeństwie produktów dotyczącego obowiązkowych informacji o produkcie w sprzedaży na odległość, w zakresie mającym zastosowanie do produktów kosmetycznych - Cosmetics Europe,Tłumaczenie Związku, 2023
  • Zmiany na rynku kosmetycznym USA – ustawa MoCRA, 2024

Zostań członkiem, aby uzyskać dostęp

Przyłącz się

Stanowiska

Zapytaj biuro związku o dostęp do pliku, jeśli należysz do organizacji

Kontakt
  • Stanowisko Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego w sprawie dodatkowych informacji, w tym nazw składników w składach INCI produktów kosmetycznych
  • Stanowisko Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego w sprawie umieszczania oznakowania produktu na etykiecie typu „peel-off”
  • Stanowisko Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego dotyczące oznakowania listy składników na opakowaniach produktów kosmetycznych określeniem „Składniki”/”Ingredients”
  • Stanowisko Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego - Branża kosmetyczna w zgodzie z zakazem testowania produktów kosmetycznych na zwierzętach.
  • Stanowisko Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego dotyczące wykorzystania oświadczenia „cruelty free” w komunikacji produktów kosmetycznych
  • Stanowisko w sprawie dostosowywania i poprawiania oznakowania produktów kosmetycznych za pomocą naklejki (stickera).
  • Stanowisko w sprawie dodatkowych informacji, w tym nazw składników w składach INCI produktów kosmetycznych

Zostań członkiem, aby uzyskać dostęp

Przyłącz się

Publikacje i inne

  • Karta i zasady przewodnie odpowiedzialnej reklamy i komunikacji marketingowej stowarzyszenia Cosmetics Europe (2020)
  • Infografika dot. Karty Odpowiedzialnej Reklamy i Komunikacji Marketingowej Stowarzyszenia Cosmetics Europe (2020)
  • Zasady Przewodnie Stowarzyszenia Cosmetics Europe w zakresie Reklamy i Oświadczeń Marketingowych (2012?)

Publikacje i inne

Zostań członkiem, aby uzyskać dostęp

Przyłącz się