W imieniu organizatorów firmy PricewaterhouseCoopers zapraszamy Państwa do udziału w seminarium: „Akcje marketingowe bez ryzyka podatkowego. Jak uniknąć pułapek?”
Celem seminarium jest przedstawienie podstawowych konsekwencji podatkowych różnego rodzaju działań podejmowanych w zakresie szeroko rozumianego marketingu, a także przedstawienie możliwości optymalizacji podatkowej w tym zakresie (ze szczególnym naciskiem na ograniczenie obciążeń w zakresie podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób fizycznych).
Kto powinien wziąć udział?
- pracownicy działów marketingu, trade marketingu, sprzedaży, PR, agencji reklamowych, ale również
- pracownicy działów księgowo – finansowych dokonujący klasyfikacji wydatków promocyjno-marketingowych.
Uczestnicy seminarium otrzymają:
- informacje na temat aktualnego podejścia władz podatkowych w zakresie klasyfikacji rozmaitych działań marketingowych,
- prezentację bezpiecznych i efektywnych podatkowo rozwiązań problemów obecnych w codziennej Państwa i naszej pracy,
- omówienie zasad konstruowania akcji promocyjnych w taki sposób, aby nie traciły one na atrakcyjności w oczach ich adresatów, i jednocześnie nie zwiększały ryzyka podatkowego dla organizatorów.
- rzetelną, kompleksową i praktyczną wiedzę podatkową przekazaną w sposób przystępny również dla osób, które nie mają przygotowania „podatkowo – księgowego”.
Informacje organizacyjne:
Seminarium odbędzie się 24 lutego 2010 r. w Warszawie oraz 2 marca 2010 r. we Wrocławiu.
Seminarium jest płatne – koszt jednej osoby wynosi 800 PLN + VAT a każdej następnej osoby z tej samej firmy 700 PLN + VAT. Cena obejmuje przerwę kawową, obiad oraz materiały merytoryczne. Więcej szczegółów oraz formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na stronie www.taxonline.pl/seminaria.
Spotkania poprowadzą specjaliści PricewaterhouseCoopers – Katarzyna Szafrańska-Blank, Tomasz Wołczek.