Jesteś tutaj:

E-commerce jako remedium na pandemię?


Data:
2 lipca br., godz. 10.00 
Czas trwania: 2 h

Gdzie przeniosła się sprzedaż podczas ataku koronawirusa? Do sieci! W sklepach internetowych nie ma ryzyka zakażenia, nie trzeba nosić rękawiczek i maseczek ani czekać w kolejce przed wejściem. Nic dziwnego, że 38% internautów zrobiło zapasy na czas kwarantanny w internecie, a aż 55% z nich zamówiło online środki higieniczne i detergenty (dane z raportu e-Izby „e-Commerce w czasie kryzysu 2020″, marzec 2020).

Michał Szklarski, Head of Innovation w e-point przybliży nam istniejące rozwiązania wspierające biznes o różnej skali działania, które nie muszą wiązać się z wielkimi kosztami i czasochłonnym budowaniem sklepu online. Wspólnie sprawdzimy jakich technologii użyć, by efektywnie ruszyć ze sprzedażąĚ¨ online, sprawnie nią zarządzać oraz z miesiąca na miesiąc zwiększać swoją konwersję i przychody.

Agenda:

  • Sytuacja w handlu przed pandemią i kryzysem
  • Obecna sytuacja rynkowa w świetle statystyk
  • Prognozy dla handlu on-line i off-line
  • Jak sprawnie wejść w sprzedaż online?
  • B2C, B2B, B2B2C, B2B2B2… – który model jest najbardziej odpowiedni?
  • Platformy i narzędzia e-commerce: które najlepiej wybrać, by nie żałować?
  • Jak rozkręcać i pielęgnować e-handel?
  • Zakupy na smartfonie – czy to już era m-commerce?

      Rejestracja on-line tu [klik]

Nadchodzące wydarzenia

Dołącz do nas

Dołącz do nas i napisz z nami kolejne rozdziały historii Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego!