„The China Opportunity” – pod takim hasłem 24 października 2019 roku w Warszawie Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego zorganizował specjalne wydarzenie dla firm członkowskich, na prośbę Alibaba Tmall Global, będące jednym z ważniejszych biznesowych owoców 2. Międzynarodowego Forum Kosmetycznego.
Spotkanie było okazją do wysłuchania ciekawych prelekcji członków Alibaba Tmall Global. Marcella (äžé), Category Group Leader, Cosmetics Personal Care & PET, Tmall Global podzieliła się z uczestnikami wydarzenia niezwykle ciekawymi insightami na temat chińskich konsumentów, opowiedziała, jak rozpocząć biznes z Alibaba Tmall Global i przedstawiła ciekawe case studies europejskich marek z sektora beauty, które odniosły spektakularny sukces dzięki współpracy z chińskim gigantem e-commerce. HAN BO (ćć), Business Development Expert , Project manager of Tmall Overseas Fulfillment, wyjaśnił uczestnikom zawiłości TOF – wprowadzonego w tym roku rozwiązania dla nowych marek w Chinach, które chcą przetestować ten rynek. Jennifer, reprezentująca firmę Lalami, omówiła formy wspierania marek w podbijaniu serc chińskich konsumentów i najciekawsze success stories brandów kosmetycznych (w tym także polskich), a Aleksander Ciepiela, założyciel Ponte Limited i członek zespołu The Tree (TP Tmall Global) ostatecznie odpowiedział na najczęściej zadawane przez polskich przedsiębiorców pytania.