Tym razem skupiliśmy się na Wschodzie. Wydarzenie zorganizowane przez Związek zgromadziło grono międzynarodowych ekspertów, którzy podzielili się z uczestnikami swoją teoretyczną i praktyczną wiedzą.
Pierwszego dnia rozmawialiśmy o tym jak prawnie, technicznie i logistycznie poradzić sobie z nowymi wymaganiami rosyjskiego systemu identyfikowalności produktów. Na wylot prześwietliliśmy założenia nowego systemu traceability w Rosji. Dla Azji nakreśliliśmy mapę działań potrzebnych do rozpoczęcia efektywnego eksportu na rynki Dalekiego Wschodu. Budowanie wartościowych relacji, restrykcyjne lokalne regulacje prawne i różnice kulturowe kształtujące oczekiwania konsumentów – to trzy główne wyzwania, z którymi mierzy się producent kosmetyków zainteresowany ekspansją na rynki azjatyckie, omówione podczas 2. Międzynarodowego Forum Kosmetycznego. Spotkanie pozwoliło na przejrzyste zmapowanie kluczowych wyzwań na perspektywicznych dla polskiego sektora rynkach eksportowych.