W dniu 23 września 2011 odbyło się Seminarium Związku zatytułowane: Opakowanie Kosmetyku- od projektu do półki sklepowej.
Blisko 80 osób z ponad 40 firm członkowskich przez kilka godzin przysłuchiwało się nietuzinkowym i barwnym prezentacjom. Mogliśmy dotykać, wąchać, testować, łamać i składać. Dyskutowano zarówno o estetycznych, jak i czysto technicznych walorach opakowań kosmetyków.
Jak pakować z głową? W tekturę, folię, szkło i tworzywo sztuczne podpowiadali:
- Krzysztof Murowański (Albea Group)
- Joanna Raczyńska oraz Iza Migdał (Bioplan Socopol)
- Agnieszka Kielech i Rafal Kasperek (Clondalkin Polska)
- Wojciech Kucharski (Heinz Glas Działdowo)
- Adam Tyborowski (Heinz Plastic Polska)
- oraz Tomasz Gabrysiak oraz Izabela Łopińska (MPS International LTD.)
Serdecznie dziękujemy członkom Związku, naszym przyjaciołom, za tak liczne przybycie, a prelegentom za merytoryczny wkład i osobiste zaangażowanie w kształt seminarium.
Sukces tego spotkani jest dla nas potwierdzeniem oczywistego: opakowanie kosmetyku jest równie ważne jak to, co w środku. Obiecujemy kontynuację i rozwinięcie tematu w nowym, 2012 roku.
Informujemy jednocześnie, że już w grudniu zaprosimy na kolejne Seminarium Związku. Tym razem będziemy mówić o dobrych praktykach deklaracji marketingowych i reklamy kosmetyków.