Zapraszamy na kolejne seminarium organizowane przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego.
Tym razem spotkamy się, aby rozmawiać na temat dobrych praktyk budowania komunikacji kosmetyku.
Specjaliści z firm członkowskich Związku, biuro organizacji oraz gość specjalny ze Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy przedstawią:
- narzędzia wsparcia firm członkowskich Związku w tworzeniu i rozwiązywania problemów budowania komunikacji kosmetyku
- działania Rady Reklamy w zakresie przekazu reklamowego dotyczącego kosmetyków
- podstawy prawne tworzenia komunikacji kosmetyku z uwzględnieniem aktualnych projektów Komisji Europejskiej
- różnorodność deklaracji marketingowych oraz wielość metod ich potwierdzania
- szereg praktycznych przykładów potwierdzania deklarowanych właściwości kosmetyku
- wyzwania w budowaniu etycznej i zgodnej z prawem komunikacji produktu kosmetycznego.
Dlaczego warto rozmawiać na temat deklaracji kosmetyków?
Deklaracje właściwości kosmetyków i metody ich potwierdzania to ważny element prawa branżowego. Szczególnie w perspektywie rozporządzenia 1223/2009/WE, które przewiduje opracowanie kryteriów dla stosowania deklaracji. Kryteria te staną się elementem obowiązującego prawa, a więc także przedmiotem kontroli ze strony instytucji nadzorujących. W 2016 roku Komisja Europejska przeprowadzi ocenę rynku pod kątem zgodności produktów z opracowanymi kryteriami stosowania deklaracji. W przypadku poważnych rozbieżności prawa z praktyką rynkową Komisja zapewne zaostrzy prawo. Dlatego ważna jest świadomość, iż ten fragment działań rynku kosmetycznego jest pod ścisłą obserwacją KE. I to od samych przedsiębiorców i ich odpowiedzialności – również za słowo – zależy czy dotychczasowe praktyki zostaną doregulowane i ograniczone. Samoregulacja czy twarde reguły w stosowaniu deklaracji marketingowych kosmetyków? Przyszłość zależy od nas.
Program seminarium i przewodnik „Dobre Praktyki Deklaracji Marketingowych i Reklamy Kosmetyków to owoce prac Grupy Roboczej Claims. Uczestnikom tej Grupy bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wkład w działania Związku służące całej organizacji.
Kogo zapraszamy do debaty ?
Do udziału w seminarium zapraszamy osoby z różnych działów tej samej firmy członkowskiej Związku.
To ważne, aby debata na temat deklaracji i problemów przemysłu w tym zakresie odbywała się z udziałem specjalistów z dziedziny marketingu, badań i rozwoju produktu, regulacji prawnych i innych. Aby promować spotkanie exportów z różnych działów tej same firmy kosmetycznej, a jednocześnie osób mających równie istotny wpływ na powstawanie deklaracji produktu ustaliliśmy atrakcyjne zniżki seminarzystów. W przypadku udziału co najmniej 2 osób z różnych działów firmy (dział marketingu plus dowolny, inny dział) cena dla wszystkich uczestników z jednej firmy wynosi 250 PLN (z VAT). Dla pozostałych – jedna osoba z firmy lub wszyscy słuchacze z tego samego działu – cena wynosi 350 PLN.
Uwaga!!! Seminarium dostępne jest wyłącznie dla firm członkowskich Związku.
Serdecznie zapraszamy do udziału w seminarium.