W 2010 roku, po wielu latach starań, Związek został pełnoprawnym członkiem Cosmetics Europe, jedynej organizacji branżowej na poziomie europejskim.
Lewiatan to najbardziej wpływowa polska organizacja biznesowa, reprezentująca interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej.
Misja Rady Reklamy to dbać o jakość przekazu reklamowego, aby bez względu na to gdzie się pojawia, był uczciwy oraz zgodny ze standardami…
W 2010 roku, po wielu latach starań, Związek został pełnoprawnym członkiem Cosmetics Europe, jedynej organizacji branżowej na poziomie europejskim. Zyskaliśmy doświadczonego partnera w działaniach lobbingowych na poziomie UE oraz dostęp do szerokiej ekspertyzy branżowej. Przynależność do Cosmetics Europe pozwala nam wpływać na stanowisko europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Firmy członkowskie Związku mają możliwość bezpośredniego udziału w pracach grup zadaniowych i grup eksperckich Cosmetics Europe.
Lewiatan to najbardziej wpływowa polska organizacja biznesowa, reprezentująca interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej. Zabiega o konkurencyjne warunki prowadzenia biznesu na wszystkich etapach procesu legislacyjnego w kraju i Brukseli. Dba o trwały wzrost gospodarczy, lepsze prawo, zdrową konkurencję, wzrost zatrudnienia i wzmocnienie kapitału społecznego. Jest jedyną polską organizacją zrzeszoną w BUSINESSEUROPE – największej europejskiej organizacji biznesowej oraz jedyną polską organizacją biznesową posiadającą biuro w Brukseli.
Dzięki przynależności do Konfederacji Lewiatan i jej niekwestionowanej pozycji eksperckiej, polscy przedsiębiorcy są skutecznie reprezentowani . Mogą wpływać na kształt prawa nie tylko branżowego, ale także z obszarów gospodarki, podatków, finansów, stosunków pracy i ubezpieczeń.
Jako Związek, korzystamy ze wsparcie prawnego Lewiatana w sprawach okołobranżowych.
Zostając członkiem Kosmetycznych.pl Państwa firma automatycznie dołącza do grona członków Konfederacji Lewiatan.
Misja Rady Reklamy to dbać o jakość przekazu reklamowego, aby bez względu na to gdzie się pojawia, był uczciwy oraz zgodny ze standardami określonymi przez Kodeks Etyki Reklamy. RR przeciwdziała rozpowszechnianiu reklam, które wprowadzają w błąd, naruszają podstawowe wartości społeczne czy też zagrażają uczciwej konkurencji. W listopadzie 2012 Związek został członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Była to część strategii związanej z wdrażaniem przez Związek Dobrych Praktyk Reklamy, w tym Karty Odpowiedzialnej Reklamy Cosmetics Europe.
Dzięki współpracy z Radą Reklamy możemy korzystać z ekspertyzy RR i bezstronnego doradztwa w zakresie reklamy i komunikacji produktów kosmetycznych.