Po pierwszej edycji webinaru Współpraca z influencerami – jak projektować działania marketingowe, aby nie wzbudzać wątpliwości organów regulacyjnych? wiemy już, że potrzeba takich spotkań więcej!
Idąc za ciosem – zagramy to jeszcze raz! Gorąco zapraszamy wszystkich, którzy nie zdążyli się zapisać na pierwszą edycję lub nie mogli w niej uczestniczyć – dołączcie 17 lutego br. o godz. 11.00, posłuchajcie, zadajcie nurtujące Was pytania. Każdy, kto w swojej firmie realizuje lub planuje działania z zakresu influencer marketingu, na pewno uzyska od ekspertów Zespołu Prawa Konkurencji kancelarii DZP informacje, jak robić to zgodnie z prawem i bezpiecznie dla przedsiębiorstwa – szczególnie dziś, gdy UOKiK tak bardzo przygląda się tym kwestiom.
W programie m.in.:
- Co obecnie sprawdza UOKiK i co wzbudza jego wątpliwości?
- Przykłady działań, które mogą być uznane za reklamę.
- Potencjalne sankcje za nieprawidłowe komunikaty.
- Skutki prowadzonej przez UOKiK kontroli i sposoby rozmowy z urzędnikami.
- Sposoby bezpiecznego oznaczania publikowanych w mediach społecznościowych treści.
- Umowa z influencerem – jak ją skonstruować? Jak weryfikować publikowane treści?
Zapraszamy szczególnie brand managerów, pracowników działów promocji, marketingu i sprzedaży i wszystkich, którzy odpowiadają za influencer marketing!
Cena:
- Uczestnik z firmy członkowskiej Związku 450,00 PLN + VAT
- Uczestnik spoza Związku 700,00 PLN + VAT
LINK DO REJESTRACJI: https://wspolpracazinfluencerami2.konfeo.com/pl/groups