Jesteś tutaj:

2 EDYCJA WEBINARU_UOKiK vs influencerzy – jak powinna wyglądać współpraca przedsiębiorcy z influencerami

Po pierwszej edycji webinaru Współpraca z influencerami – jak projektować działania marketingowe, aby nie wzbudzać wątpliwości organów regulacyjnych? wiemy już, że potrzeba takich spotkań więcej! 

Idąc za ciosem – zagramy to jeszcze raz! Gorąco zapraszamy wszystkich, którzy nie zdążyli się zapisać na pierwszą edycję lub nie mogli w niej uczestniczyć – dołączcie 17 lutego br. o godz. 11.00, posłuchajcie, zadajcie nurtujące Was pytania. Każdy, kto w swojej firmie realizuje lub planuje działania z zakresu influencer marketingu, na pewno uzyska od ekspertów Zespołu Prawa Konkurencji kancelarii DZP informacje, jak robić to zgodnie z prawem i bezpiecznie dla przedsiębiorstwa – szczególnie dziś, gdy UOKiK tak bardzo przygląda się tym kwestiom. 

W programie m.in.: 

  • Co obecnie sprawdza UOKiK i co wzbudza jego wątpliwości?
  • Przykłady działań, które mogą być uznane za reklamę.
  • Potencjalne sankcje za nieprawidłowe komunikaty.
  • Skutki prowadzonej przez UOKiK kontroli i sposoby rozmowy z urzędnikami.
  • Sposoby bezpiecznego oznaczania publikowanych w mediach społecznościowych treści.
  • Umowa z influencerem – jak ją skonstruować? Jak weryfikować publikowane treści?  
     

Zapraszamy szczególnie brand managerów, pracowników działów promocji, marketingu i sprzedaży i wszystkich, którzy odpowiadają za influencer marketing! 

Cena:

  • Uczestnik z firmy członkowskiej Związku 450,00 PLN + VAT
  • Uczestnik spoza Związku 700,00 PLN + VAT

LINK DO REJESTRACJI: https://wspolpracazinfluencerami2.konfeo.com/pl/groups

Nadchodzące wydarzenia

Dołącz do nas

Dołącz do nas i napisz z nami kolejne rozdziały historii Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego!