Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Strona korzysta z plików cookie.
Zamknij
kosmetyczni.pl Linkedin kosmetyczni.pl Facebook
pl
en
24
paź
2019
„The China Opportunity”

„The China Opportunity” – pod takim hasłem 24 października 2019 roku w Warszawie Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego zorganizował specjalne wydarzenie dla firm członkowskich, na prośbę  Alibaba Tmall Global, będące jednym z ważniejszych biznesowych owoców 2. Międzynarodowego Forum Kosmetycznego.

Spotkanie było okazją do wysłuchania ciekawych prelekcji członków Alibaba Tmall Global. Marcella (依霖), Category Group Leader, Cosmetics Personal Care & PET, Tmall Global podzieliła się z uczestnikami wydarzenia niezwykle ciekawymi insightami na temat chińskich konsumentów, opowiedziała, jak rozpocząć biznes z Alibaba Tmall Global i przedstawiła ciekawe case studies europejskich marek z sektora beauty, które odniosły spektakularny sukces dzięki współpracy z chińskim gigantem e-commerce. HAN BO (昌朔), Business Development Expert , Project manager of Tmall Overseas Fulfillment, wyjaśnił uczestnikom zawiłości TOF – wprowadzonego w tym roku  rozwiązania dla nowych marek w Chinach, które chcą przetestować ten rynek. Jennifer, reprezentująca firmę Lalami, omówiła formy wspierania marek w podbijaniu serc chińskich konsumentów i najciekawsze success stories brandów kosmetycznych (w tym także polskich), a Aleksander Ciepiela, założyciel Ponte Limited i członek zespołu The Tree (TP Tmall Global) ostatecznie odpowiedział na najczęściej zadawane przez polskich przedsiębiorców pytania.

Członkowie Związku mieli okazję zadać zespołowi Alibaba Tmall Global wiele szczegółowych pytań o proponowane firmom rozwiązania dotyczące stawiania pierwszych i kolejnych kroków na rynku chińskim. Przedstawiciele Alibaby zadeklarowali natomiast, że będą starali się o organizację kolejnych spotkań, ponieważ polski rynek jest dla nich w tej chwili jednym z priorytetowych w Europie, a kosmetyki made in Poland są świetnie przyjmowane i chętnie kupowane przez użytkowników platformy w Chinach. Zatem – do zobaczenia wkrótce!  

„The China Opportunity”

Tagi:
Tagi

Zobacz więcej tagów