Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Strona korzysta z plików cookie. Dowiedź się więcej.
Zamknij
kosmetyczni.pl Linkedin kosmetyczni.pl Facebook
pl
en
10
paź
2020
Kosmetyczni.pl na WeCosmoprof – dzień 4 i 5

8 października wiele cennych spostrzeżeń  na temat polskiego sektora kosmetycznego, jego konkurencyjności, wzrostu, elastyczności i innowacyjności, wymienili znani z wcześniejszych prezentacji Margaux Caron, Global Beauty Analyst z Mintel i Michał Rudecki, Client Director w Nielsen Polska, którym towarzyszyły: Lidia Lewandowska, redaktor naczelna portalu WirtualneKosmetyki.pl, Agnieszka Kozon, Operations Director, EMBA, OnlyBio.Life i Marta Ryszewska, kosmetolog, główny trener i specjalista PR, Clochee.

W rozmowie prowadzonej przez Blankę Chmurzyńską-Brown, dyrektor generalną Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, padło wiele ważnych dla uczestników WeCosmoprof informacji dotyczących polskich producentów i oferowanych kosmetyków. Uczestnicy rozmowy zgodzili się, że jakość, różnorodność, responsywność na potrzeby konsumentów to nie są puste słowa w odniesieniu do naszego rodzimego sektora. Przeciwnie – stoją za nimi ciężka praca, pokonywanie wielu trudności w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, a także w ostatnich miesiącach, naznaczonych przez COVID, oraz przemyślane strategie biznesowe. Dzięki odwadze przedsiębiorców polskie produkty i marki są rozpoznawane szeroko za granicą, także poza Unią Europejską i w każdej kategorii produktowej i na każdej półce cenowej są synonimem value for money.

9 października natomiast, na zakończenie targów, Blanka Chmurzyńska-Brown  wzięła udział w rozmowie poświęconej właściwym ścieżkom promocji polskich kosmetyków w trudnych postcovidowych czasach, moderowanej przez Żanetę Berus z firmy BERM. Nasza dyrektor generalna opowiadała m.in. o odwadze polskich przedsiębiorców, dzięki której – mimo niepewnych warunków gospodarczych – podejmują dobre decyzje biznesowe i m.in. systematycznie zwiększają wartość eksportu polskich kosmetyków. Podkreślała też, że Polska ma wszelkie atuty – kreatywność, ludzi, wiedzę, umiejętności i infrastrukturę – do tworzenia produktów najwyższej jakości tu, na miejscu, w Europie. To z pewnością ważna wiadomość dla inwestorów, dotkniętych trudnościami wywołanymi pierwszą falą koronawirusa. To spotkanie było także świetną okazją do podsumowania wszystkich 5 dni działań w ramach #POLISHBEAUTY. Przez prawie 7 miesięcy włożyliśmy wiele wysiłków w rozmowy z organizatorami, przygotowanie polskiego katalogu, samego wydarzenia, opracowanie webinarów, wystąpień i prezentacji. Opłaciło się to – każdego dnia widownia platformy #POLISHBEAUTY rosła, dostawaliśmy wiele komentarzy i pytań – mówiła na gorąco Blanka Chmurzyńska-Brown.

 

Tagi

Zobacz więcej tagów